Podnošenje nove reklamacije
Za podnošenje reklamacije možete ispuniti naš reklamacijski obrazac. Obrazac će Vas navesti da pravilno ispunite reklamaciju kako bismo znali sve okolnosti i detalje. Tako će se ubrzati cjelokupan proces obrade reklamacije. Ako je to moguće, molimo Vas da uz reklamaciju priložite fotografije oštećene robe kako bismo bolje razumjeli dotičnu situaciju i odabrali najbrži način rješavanja problema.
Jeste li znali da...? 99% manjih oštećenja na namještaju (npr. ogrebotine, oštećeni rubovi) rješavamo zamjenom oštećenog dijela novim? Tijekom trajanja procesa reklamacije namještaj možete sastaviti i koristiti. Ne morate čekati na obradu reklamacije, već ćete nakon isporuke novog dijela sami ponovno montirati dijelove.
Kontrola robe prilikom preuzimanja
Molimo Vas da prije preuzimanja i plaćanja pošiljke pažljivo provjerite robu. Ako postoje neka vidljiva vanjska oštećenja, napišite s dostavljačem zapis o oštećenju ili upišite sve postojeće činjenice u protokol za preuzimanje. A zatim Vas molimo da nas obavijestite o ovoj situaciji.
U slučaju reklamacije mehaničkog oštećenja koji se nije mogao utvrditi prilikom preuzimanja robe, kupac je obvezan podnijeti reklamaciju odmah nakon primitka pošiljke. Kasnije podnošenje reklamacije ovog tipa moći će se prihvatiti samo ako kupac dokaže da je roba bila oštećena u trenutku preuzimanja.
Također ne zaboravite provjeriti broj paketa i upisati ga u teretni list koji potpisujete prilikom preuzimanja pošiljke. Ovo je neophodno u slučaju da neki dio nije isporučen.
.