Često postavljana pitanja
Dostava i plaćanje
Za prijevoz robe koristimo kuriersku službu. Cijena dostave je 7,99 EUR (besplatna za narudžbe iznad 399 EUR) unutar cijele Hrvatske. Otoci se posebno naplaćuju.
Plaćanje pouzećem
Robu plaćate u gotovini našem vozaču, odnosno dostavljaču prilikom preuzimanja i pregleda robe.
Bankovni prijenos
Robu je moguće platiti unaprijed na temelju predračuna, odnosno podataka iz potvrdnog e-maila, zaprimljenog nakon predaje narudžbe. Kao varijabilni simbol koristite broj Vaše narudžbe ili u napomenu unesite Vaše ime i prezime. Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, automatski ćemo Vam poslati potvrdu o uplati. Robu možemo otpremiti tek nakon uplate pune kupovne cijene.
Bankovni račun: Erste banka, IBAN: HR9624020061101002911
Plaćanje bankovnom karticom
CardPay
Brzi način plaćanja Visa ili Mastercard karticom. Nakon izvršenja narudžbe bit ćete preusmjereni na portal Global Payments.
Plaćanje unaprijed
Za naručenu robu ne zahtijevamo plaćanje unaprijed.
Ovo se ne odnosi na robu po narudžbi, unikatne narudžbe, narudžbe po visokim cijenama ili narudžbe s velikim brojem artikala. U tom ćemo Vas slučaju obavijestiti o potrebi uplate predujma.
Kupnja na rate ili shopping karticom trenutno nije moguća.
Robu plaćate u gotovini našem vozaču, odnosno dostavljaču prilikom preuzimanja i pregleda robe.
Bankovni prijenos
Robu je moguće platiti unaprijed na temelju predračuna, odnosno podataka iz potvrdnog e-maila, zaprimljenog nakon predaje narudžbe. Kao varijabilni simbol koristite broj Vaše narudžbe ili u napomenu unesite Vaše ime i prezime. Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, automatski ćemo Vam poslati potvrdu o uplati. Robu možemo otpremiti tek nakon uplate pune kupovne cijene.
Bankovni račun: Erste banka, IBAN: HR9624020061101002911
Plaćanje bankovnom karticom
CardPay
Brzi način plaćanja Visa ili Mastercard karticom. Nakon izvršenja narudžbe bit ćete preusmjereni na portal Global Payments.
Plaćanje unaprijed
Za naručenu robu ne zahtijevamo plaćanje unaprijed.
Ovo se ne odnosi na robu po narudžbi, unikatne narudžbe, narudžbe po visokim cijenama ili narudžbe s velikim brojem artikala. U tom ćemo Vas slučaju obavijestiti o potrebi uplate predujma.
Kupnja na rate ili shopping karticom trenutno nije moguća.
Za prijevoz robe koristimo kuriersku službu. Cijena dostave je 7,99 EUR (besplatna za narudžbe iznad 399 EUR) unutar cijele Hrvatske. Otoci se posebno naplaćuju.
Da. Pošiljku može preuzeti svatko na navedenoj adresi ako zna da treba očekivati pošiljku. Molimo Vas da slučaju preuzimanje robe pouzećem imate na umu da za robu treba platiti traženi iznos.
Da, naravno. Unatoč dvostrukoj provjeri stanja robe (roba se provjerava prilikom isporuke od dobavljača, a također i prije isporuke Vama) može se dogoditi da neki dio pakiranja bude oštećen. U tom slučaju zajedno s dostavljačem otvorite paket i sami provjerite je li roba oštećena. Ako je roba oštećena, potrebno je zajedno s dostavljačem napisati reklamacijski zapisnik, odnosno zapisnik o oštećenoj pošiljci.
Prije slanja robe uvijek ćemo Vas kontaktirati 1 do 2 dana unaprijed kako bismo Vas obavijestili o datumu i vremenu isporuke narudžbe.
Ukoliko Vam najavljeni datum ne odgovara, možemo Vam robu isporučiti neki drugi dan (opet ćete biti unaprijed obaviješteni telefonskim putem). Molimo uzmite u obzir da je najavljeno vrijeme dostave okvirno i da može varirati, naprimjer zbog nepredviđenih situacija u prometu, vremenskih prilika i sl.
Ako je Vaša narudžba mala i poslali smo ju dostavnom službom, možete pomoću broja pošiljke u bilo koje vrijeme provjeriti gdje se pošiljka trenutno nalazi. U tom slučaju ćemo Vas o slanju narudžbe obavijestiti putem e-maila jedan dan unaprijed, a dostavljač će Vas na dan dostave kontaktirati telefonom.
Ukoliko Vam najavljeni datum ne odgovara, možemo Vam robu isporučiti neki drugi dan (opet ćete biti unaprijed obaviješteni telefonskim putem). Molimo uzmite u obzir da je najavljeno vrijeme dostave okvirno i da može varirati, naprimjer zbog nepredviđenih situacija u prometu, vremenskih prilika i sl.
Ako je Vaša narudžba mala i poslali smo ju dostavnom službom, možete pomoću broja pošiljke u bilo koje vrijeme provjeriti gdje se pošiljka trenutno nalazi. U tom slučaju ćemo Vas o slanju narudžbe obavijestiti putem e-maila jedan dan unaprijed, a dostavljač će Vas na dan dostave kontaktirati telefonom.
Kako kupovati
Nakon slanja narudžbe, narudžba još uvijek nije obvezujuća. Narudžba postaje obvezujuća tek nakon što Vas kontaktiramo telefonom i usmeno potvrdimo naručenu robu.
Odaberite proizvode
Ako točno znate koji proizvod želite, najpreporučljiviji i najlakši način je pretraživanje web stranice prema nazivu proizvoda. Okvir za pretraživanje nalazi se u sredini stranice na vrhu, pored našeg Zondo logotipa. Dovoljno je utipkati dva znaka proizvoda koji tražite i šaptač će masnim slovima navesti kategorije u našoj trgovini u koje je ovaj proizvod kategoriziran. Ispod njih, klasičnim slovima fonta šaptač će omogućiti brzi pristup proizvodima koji sadrže navedene znakove nakon što ih upišete u tražilicu. Nakon što šaptač izlista željeni proizvod, dovoljno je kliknuti na taj proizvod na koji ćete biti preusmjereni. Ako šaptač ne želi navesti proizvode na temelju znakova koje ste upisali, unesite cijelu riječ i pritisnite gumb "Traži" s desne strane. Ako radije pretražujete prema kategorijama proizvoda ili proizvođačima, oni se mogu pronaći na lijevoj strani naše stranice, poredani abecednim redom.
Izabrao sam željeni proizvod...
Nakon što odaberete proizvod, u željenoj boji ili kombinaciji boja, stavite ga u košaricu pritiskom na gumb "U košaricu". Ako ste završili s kupovinom, idite na odjeljak "Moja košarica" gore desno, gdje će vam se prikazati kompletan popis odabranih proizvoda. Za nastavak se prijavite u našu e-trgovinu ako to niste učinili prije kupnje, eventualno se možete registrirati ili možete nastaviti i bez registracije. U sljedećem koraku možete odabrati način dostave, način plaćanja te u komentarima upisati bilo koje pitanje vezano uz proizvode ili način kupnje. Na ova pitanja će vam odgovoriti naše kolege iz korisničke službe koji će vas nakon potvrde narudžbe kontaktirati telefonom.
Odabrao sam željeni proizvod, ali trebam pomoć...
Nakon izvršene narudžbe naše osoblje će vas kontaktirati telefonom radi potvrde narudžbe. Nakon predaje narudžbe, ona još uvijek nije automatski obvezujuća, postaje obvezujuća nakon što narudžbu potvrdite našem osoblju telefonom. Naše osoblje rado će odgovoriti na vaša pitanja o naručenim proizvodima, boji, materijalu, roku isporuke...kako biste bili zadovoljni odabranim proizvodima. Ako imate pitanja, uvijek nas možete kontaktirati putem telefona, online chata ili e-maila.
Ako točno znate koji proizvod želite, najpreporučljiviji i najlakši način je pretraživanje web stranice prema nazivu proizvoda. Okvir za pretraživanje nalazi se u sredini stranice na vrhu, pored našeg Zondo logotipa. Dovoljno je utipkati dva znaka proizvoda koji tražite i šaptač će masnim slovima navesti kategorije u našoj trgovini u koje je ovaj proizvod kategoriziran. Ispod njih, klasičnim slovima fonta šaptač će omogućiti brzi pristup proizvodima koji sadrže navedene znakove nakon što ih upišete u tražilicu. Nakon što šaptač izlista željeni proizvod, dovoljno je kliknuti na taj proizvod na koji ćete biti preusmjereni. Ako šaptač ne želi navesti proizvode na temelju znakova koje ste upisali, unesite cijelu riječ i pritisnite gumb "Traži" s desne strane. Ako radije pretražujete prema kategorijama proizvoda ili proizvođačima, oni se mogu pronaći na lijevoj strani naše stranice, poredani abecednim redom.
Izabrao sam željeni proizvod...
Nakon što odaberete proizvod, u željenoj boji ili kombinaciji boja, stavite ga u košaricu pritiskom na gumb "U košaricu". Ako ste završili s kupovinom, idite na odjeljak "Moja košarica" gore desno, gdje će vam se prikazati kompletan popis odabranih proizvoda. Za nastavak se prijavite u našu e-trgovinu ako to niste učinili prije kupnje, eventualno se možete registrirati ili možete nastaviti i bez registracije. U sljedećem koraku možete odabrati način dostave, način plaćanja te u komentarima upisati bilo koje pitanje vezano uz proizvode ili način kupnje. Na ova pitanja će vam odgovoriti naše kolege iz korisničke službe koji će vas nakon potvrde narudžbe kontaktirati telefonom.
Odabrao sam željeni proizvod, ali trebam pomoć...
Nakon izvršene narudžbe naše osoblje će vas kontaktirati telefonom radi potvrde narudžbe. Nakon predaje narudžbe, ona još uvijek nije automatski obvezujuća, postaje obvezujuća nakon što narudžbu potvrdite našem osoblju telefonom. Naše osoblje rado će odgovoriti na vaša pitanja o naručenim proizvodima, boji, materijalu, roku isporuke...kako biste bili zadovoljni odabranim proizvodima. Ako imate pitanja, uvijek nas možete kontaktirati putem telefona, online chata ili e-maila.
Ako nije drugačije navedeno, jamstvo traje 2 godine.
Kupnja na rate ili shopping karticama trenutno nije moguća. Za dodatne informacije kontaktirajte našu službu za korisnike
Kao certificirana SAEC - trgovina za sigurnu kupnju, kupcima dajemo jamstvo i ujedno obavezu internetske trgovine da poštujemo pravila sigurne i nesmetane kupnje utvrđene certifikacijskim pravilima. Pravila certificiranja utvrdilo je Slovačko udruženje za internetsku trgovinu. Izrađeni su na temelju važećih zakona - posebno Direktive Europskog parlamenta i Vijeća o elektroničkoj trgovini, Građanskog zakonika, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti potrošača i pravila certificiranja u zemljama EU. Pravila certificiranja zahtijevaju da se kupcu pruži dovoljno informacija potrebnih za odluku o kupnji i sigurnu kupnju, ali istovremeno ne opterećuju trgovca nepotrebnim zahtjevima. Primjena pravila certificiranja podliježe redovnoj kontroli u certificiranim trgovinama.
Kompletne uvjete poslovanja možete pronaći OVDJE
Reklamacije, povrat robe
Mi Vam nudimo mogućnost povrata nekorištene robe i nakon zakonskog roka, do 60 dana. Roba mora biti u originalnom neoštećenom pakiranju, upakovana, nekorištena i kompletna. Montirana roba se ne može vratiti. U slučaju povrata otvorene robe ili robe u oštećenoj ambalaži, odbija se 30% cijene. Korištenje produženog roka za povrat robe kupcu nije moguće za proizvode koje je kupac dobio u postupku reklamacije (zamjena za novi artikl), atipičnu robu (izrada po narudžbi) te proizvode iz kategorija Bazar i Rasprodaja.
Za podnošenje reklamacije možete ispuniti naš obrazac za reklamaciju . Obrazac će Vas navesti da pravilno ispunite reklamaciju kako bismo znali sve okolnosti i detalje. Tako će se ubrzati cjelokupan proces obrade reklamacije. Ako je to moguće, molimo Vas da uz reklamaciju priložite fotografije oštećene robe kako bismo bolje razumjeli dotičnu situaciju i odabrali najbrži način rješavanja problema.
Postupak reklamacije možete pronaći OVDJE
Osobni podaci
Mi smo tvrtka MOB Interier s.r.o. s registriranim sjedištem Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín, IČO 44 948 271, registrirano u trgovačkom registru Okružnog suda Trenčín, odjel Sro, odjel 22103/R i obrađujemo Vaše osobne podatke. Kada koristite naše usluge, prikupljamo različite vrste podataka, kao što su vaše ime, adresa za dostavu ili naplatu, vaši kontakti i druge postavke. Pratimo koje proizvode gledate na našoj web-stranici i s kojeg uređaja, koje su Vas naše ponude e-poštom zainteresirale i iz toga izvlačimo dodatne podatke o Vama kako bismo vam prikazali prilagođene ponude i kako bismo u budućnosti dodatno poboljšali našu web-stranicu. Ako kod nas kupujete ili kreirate račun, također radimo s vašim imenom i prezimenom, vašim narudžbama i podacima koje unesete prilikom kreiranja narudžbe. Više informacija možete pronaći ovdjei
Kompletne uvjete poslovanja možete pronaći OVDJE
o tvrtki
Na tržištu smo od 2007. godine. Sva roba koju nudimo isporučuje se isključivo od službenih distributera ili izravno od proizvođača, tako da možete računati da će roba koju kupite kod nas biti isporučena na najbrži mogući način i po najpovoljnijoj cijeni. Svojim klijentima služimo s velikom ljubavlju u pet zemalja (Mađarska, Slovačka, Češka, Rumunjska, Hrvatska). Imamo desetke tisuća zadovoljnih kupaca.
Tu smo za vas radnim danom od 8:00 do 18:00 (petak do 17:00)
Nazovite nas na 013 535 709, pišite na info@zondo.hr ili nas kontaktirajte putem on-line formulara
Nazovite nas na 013 535 709, pišite na info@zondo.hr ili nas kontaktirajte putem on-line formulara
MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín
MBS: 44 948 271
OIB: 2022892454
PDV ID: SK2022892454
Okružni sud Trenčín, odjel Sro, uložak br. 22103/R
Bankovna veza:
Erste banka
IBAN: HR96 2402 0061 1010 02911
Najveća e-trgovina
namještaja
namještaja
Dostava za narudžbe iznad
399 € besplatno
399 € besplatno
42 534 kom
namještaja u skladištu
namještaja u skladištu
Povrat u roku
od 60 dana
od 60 dana
Sigurna kupovina