Dostava robe
Dostava po cijeloj Hrvatskoj!
- Vrlo nam je važno da Vaš novi namještaj dostavimo što brže moguće i bez ikakvih oštećenja. Vršimo dostavu po cijeloj Hrvatskoj uz pomoć naše partnerske tvrtke Gebrüder Weiss.
- Nakon telefonskog dogovora, vozači će Vam rado pomoći oko unosa namještaja u kuću/stan uz nadoplatu.
Narudžbe do 399 EUR (3006 KN) | |
Cijena dostave | 7.99 EUR (60,00 KN) |
Vrijeme isporuke | Prema proizvodima u košarici |
Kako se odvija isporuka | Mi ćemo Vas nazvati nekoliko dana prije slanja Vaše robe, a dalje komunicirate s dostavljačem koji dostavlja Vaš paket. |
Narudžbe iznad 399 EUR (3006 KN) ili roba s oznakom Besplatna Dostava | |
Cijena dostave | Besplatno |
Vrijeme isporuke | Prema proizvodima u košarici |
Kako se odvija isporuka | Mi ćemo Vas nazvati nekoliko dana prije slanja Vaše robe, a dalje komunicirate s dostavljačem koji dostavlja Vaš paket. |
Sve proizvode dostavljamo dostavnom službom Gebruder Weiss po cijeloj Hrvatskoj. Dostava na otoke Krk, Čiovo i Murter je besplatna za sve narudžbe iznad 399 EUR (3006 KN) a za narudžbe ispod 399 EUR (3006 KN) dostava je 7.99 EUR (60.20 KN). Za sve ostale otoke i poluotoke, dostava se računa ovisno od težine pošiljke i dimenzije paketa. Dostava na ove otoke i poluotoke se računa nakon završetka narudžbe ili nas možete nazvati kako bismo Vam dali informaciju koliko bi koštala dostava.
Sve narudžbe iz našeg web shopa dostavljamo na dostavnu adresu kupca. Kupac je dužan navesti točnu adresu za dostavu i kontakt osobu koja će moći zaprimiti narudžbu. U slučaju da kupac iz raznih razloga ne može preuzeti narudžbu od dostavne službe, njegova je dužnost o tome odmah obavijestiti kurirsku službu na temelju SMS obavijesti koju dobije o isporuci. U slučaju da kurirska služba nije na vrijeme obaviještena o nemogućnosti preuzimanja robe od kupca, trošak sljedeće dostave snosi kupac koji će biti uključen u konačno pouzeće ili će se za ponovnu dostavu izdati dodatni račun.
Naše skladište:
Dostava izravno na Vašu adresu
Kontrola robe pri preuzimanju
Pošiljku može preuzeti Vaša obitelj (osim u slučaju obročnog plaćanja), odnosno druga ovlaštena osoba na navedenoj adresi ukoliko zna da očekuje pošiljku. Molimo Vas da slučaju preuzimanje robe pouzećem imate na umu da za robu treba platiti traženi iznos. Ukoliko se narudžba plaća unaprijed ili je u pitanju obročno plaćanje, vozač može zatražiti osobnu iskaznicu ili neki drugi identifikacijski dokument kako bi provjerio Vaš identitet.
Molimo Vas da prije preuzimanja i plaćanja pošiljke pažljivo provjerite robu.
- U slučaju da postoje neka vidljiva vanjska oštećenja, napišite s dostavljačem zapis o oštećenju ili upišite sve postojeće činjenice u protokol za preuzimanje. A zatim Vas molimo da nas obavijestite o ovoj situaciji.
- U slučaju reklamacije mehaničkog oštećenja koji se nije mogao utvrditi prilikom preuzimanja robe, kupac je obvezan podnijeti reklamaciju odmah nakon primitka pošiljke.
Kasnije podnošenje reklamacije ovog tipa moći će se prihvatiti samo ako kupac dokaže da je roba bila oštećena u trenutku preuzimanja. Naš vozač, odnosno dostavljač ima obvezu provjeriti broj paketa i upisati ga u teretni list koji potpisujete prilikom preuzimanja pošiljke. Ovo je neophodno u slučaju da neki dio proizvoda nije isporučen.
Info telefon: 013 535 709
Pon - Čet: 8:00 - 18:00
Petak: 8:00 - 17:00
info@zondo.hr
namještaja
399 € besplatno
namještaja u skladištu
od 60 dana