Obrazac za reklamaciju
Jeste li znali da...?
99% manjih oštećenja namještaja (npr. ogrebotina, udaren rub) rješavamo zamjenom oštećenog dijela novim? Namještaj možete tijekom postupka reklamacije sastaviti i koristiti. Ne morate čekati obradu reklamacije, nakon isporuke novog dijela ćete kod kuće ponovno namontirati dijelove.
Kako ispravno ispuniti obrazac za reklamaciju?
- Ispravno ispunite sve potrebne podatke kako biste ubrzali cjelokupni postupak rješavanja reklamacije.
- Broj narudžbe ćete pronaći u e-mailu s potvrdom narudžbe ili u gornjem desnom kutu fakture koju ste dobili uz robu.
- Što točnije opišite kvar kako bismo mogli započeti s rješavanjem Vaše reklamacije što je brže moguće. Prema uputama za montažu identificirajte kod oštečenog dijela ili dijela koji nedostaje.
- Uz reklamaciju priložite detaljne fotografije problema ili općeniti prikaz namještaja.
- Ako trebate savjet, kontaktirajte nas na broj telefona 013 535 709 (Po-Pet: 8:00 - 20:00)
Priložene datoteke premašuju dopušteno ograničenje.
Veličina priloženih datoteka premašila je maksimalnu veličinu od 30 MB. Smanjite veličinu datoteke ili priložite manje datoteka (ako je potrebno, datoteke možete poslati i e-poštom).
za svakoga
namještaja u skladištu
od 60 dana